Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2008 16:47 - angel blessing IІ
Автор: sleon Категория: Изкуство   
Прочетен: 1376 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.09.2008 15:29


image

    Отново идвам при всички вас, деца мои. Да, ето ме! Вече съм тук! Дългото очакване приключи! Доброто ви споходи.
    Дойдох да подкрепя всеки щом е в нужда. Да бъда с него толкова дълго, колкото пожелае. Тръгнал съм преди векове към вас, за да се срещнем точно навреме. Елате с мен! Последвайте ме. Ще ви заведа в моята родна страна. Ще отидем да поседим около голям, пламтящ огън, който накладохме с моите последователи в Горнотракийската низина. Просто ще постоим заедно – там при брега на река Марица. Приемете ме и моите приятели ще ви станат по-близки. По-любим ще ви стана щом ги опознаете.

    Позволете ми да ви защитя, хора! Да ви върна любовта към живота. Свободата! Елате, наведете се, моля ви, поемете моята ръка и аз ще ви настаня от дясната ми страна да приседнете пред нашия топъл огън. Ще се греете на пламъците му, толкова дълго, колкото пожелаете. Приготвих място удобно за всеки човек, съвсем сам го приготвих. Помнете, че при мен във всяко време има свободно райско кътче за Вас. То е красиво и уютно, като Отечеството ми, то е там – на брега на реката. Не зная защо, но ще Ви призная моя най-съкровен копнеж: Искам всички да успеем да се хванем в кръг! Мечтая си, всички хора по земята поне за миг да се хванем за ръце. Надявам се да се посрещаме с усмивка и едно: “Здравей, добри ми човече!”, независимо от раса, възраст, религия, език, пол или финансово състояние. Нека да се изслушаме, нека да се разберем; нека се утешим. Надявам се да избегнете несполуките, скуката и огорчението, с които е осеян пътят на човека. Простете ми, че се обръщам така прямо към вас. Позволете ми, тук да бъда такъв, какъвто съм в същността си!

*Текстът под снимката е из трилогията "Утешителя във Времето", "Бяла книга"




Гласувай:
0



1. eien - Предлагате "убежище, в което ще получим умиротворение"
19.02.2008 10:20
Нали Господ ни е създал със свободна воля да избираме! Аз например искам да следвам казаното и написаното от Него...и защо предлагате това да стане на брега на река Марица? Нали живият Бог е в сърцето на всеки един независимо КЪДЕ се намира.
цитирай
2. sleon - Текстът под снимката е из трилогията "Утешителя във Времето", "Бяла книга"
19.02.2008 14:07
В книгата се предлага определено място, защото не всички хора са достигнали до това ниво да чувстват Господ навсякъде и това място е в съня на главния герой...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sleon
Категория: Изкуство
Прочетен: 308161
Постинги: 89
Коментари: 110
Гласове: 518