Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2008 18:09 - Ако ви е омръзнало съобщението на телефонния ви секретар и искате да го смените с по-оригинално, прегледайте следните идеи:
Автор: sleon Категория: Забавление   
Прочетен: 1207 Коментари: 2 Гласове:
0



"Здравейте. Това е телефонният ми секретар. Ако имате лоша новина - кажете я веднага! Ако имате добра - изчакайте звуковия сигнал!"

"Здравейте! Няма ме вкъщи. След сигнала говорете каквото си искате, без друго ще се обадя само на който ми трябва!"

"Здравейте! За съжаление телефонния секретар е болен, така че с вас разговаря хладилника! Просто не можете да си представите колко дълго се влачих от кухнята до телефона... Ако искате да ми съчувствате, направете го след сигнала!"

"Вие сте с Радио Хоризонт...В ефир сме!"
"Здравейте! Свързахте се с Пентагона, център за насочване на ядрени ракети! Моля, оставете координатите си!"
"Всъщност аз съм си вкъщи, но не искам да разговарям с един изключително неприятен човек! Оставете ми съобщение и ако не ви се обадя - значи това сте вие..."



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - А може и така:
07.01.2008 19:56
"Здравейте! Вие се свързахте с пресцентъра на облачната управа! Ако искате да разговаряте с буреносни облаци, или пък със снежни облаци, или пък с лекодъждовни облаци, оставете координати... Ние ще ви открием?";))))
Не че съм облачно настроена!:))) Просто обичам облаците!:)))
цитирай
2. sleon - :)))) Мнооооогооо е готинo, anastasiia!
08.01.2008 11:48
Благодаря за допълнението към блога! :))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sleon
Категория: Изкуство
Прочетен: 307832
Постинги: 89
Коментари: 110
Гласове: 518