Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2015 10:34 - Интервю: Стен Леон в интернет-списание BG ART class (продължение от предишния постинг)
Автор: sleon Категория: Изкуство   
Прочетен: 1177 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.05.2016 11:09


  image

BG Art Class:

Аз виждам поне 2 причини да не последват твоя съвет. Първо, повечето хора не са оптимисти – заради живота, който водят, заради страната, в която живеят – всеки си намира причина защо да не е оптимист, нали. Но, втората причина и по-важната според мен е, че рисуват това, което рисуват, защото това им докарва пари, т.е. това се търси масово.

СТЕН ЛЕОН:

Да, жално ми е, че масата хора са нещастни. Честно казано, чувствам се ангел сред тях... Интересуват ме позитивните представители на човешкия вид, които вече са извисени, другите ги съжалявам. То и за тях е по-добре така, защото иначе самото ми присъствие и всичко, което казвам, ги хвърлям в такова недоумение, така им разбивам хубавите робски представи... а те са свикнали да бъдат роби, те не могат да бъдат други. Свободни. Не знаят какво е да си свободен, да летиш, да си щастлив. Те си мислят, че са виновни, трябва да са нещастни, трябва да са ощетени, трябва да работят много и да получават малко, за тях щастието трябва да се плаща с лихвите, а всъщност е точно обратното – щастието е безплатно. Нищо не се иска в замяна. Нищо! Кой плаща на слънцето, за да свети – да дава светлина, топлина, живот? Иначе и в най-хубавото добро можеш да намериш нещо лошо, но зависи къде си се концентрирал, към какво си насочен. Ако си човек, който иска да търси недостатъци, ще ги намериш, но ако си човек, който иска да вижда хубавите неща, пак ще ги намериш. Изборът е твой. Винаги можеш да се накараш да бъдеш нещастен. Много е лесно. Същото се отнася и да бъдеш щастлив, само че лично на мен ми харесва да не чувствам вина за нищо, да бъда свободен от всякаква отговорност, защото разбирам, че всичко е преходно на този свят. След 1000 години никой няма да си спомня нищо от нас. В такъв случай този свят е създаден лично за мен, за тези мои моменти. Може да звучи много егоистично и крайно, но ако гледаш нещата от позиция на мозъка, всичко е илюзия. Всичко достига до него чрез сетива, обаче самият мозък няма досег с външната среда и всичко може да е просто фантазия на сетивата. Какво е това, което ражда мислите в него? Какво ражда мечтите?

BG Art Class:

Навлязохме в тема, по която може много да се говори.

Имам друг въпрос – разкажи ми нещо за пътешествията ти по света.

СТЕН ЛЕОН:

 Бил съм на доста места в Европа, в Африка, в Азия... обичам пътешествията. Сменяй пейзажа! Винаги е добре, когато искаш да промениш нещо във вътрешния си свят, да виждаш нови места, да пътешестваш, да срещаш нови хора. По-лесно е, отколкото повечето хора си мислят. Повечето си търсят оправдание, за да не го правят. 

BG Art Class:

Това важи за всичко – ако не искаш да направиш нещо, винаги имаш оправдание, за да не го направиш.

Това беше един дълъг и поне за мен, доста интересен разговор. С какво предлагаш да завършим?

СТЕН ЛЕОН:

Пожелавам на хората да търсят красивото около тях, да спират вниманието си на божественото вътре в тях.

BG Art Class:

Хора, бъдете щастливи!

СТЕН ЛЕОН:

Да, това е най-хубавото нещо. Това им пожелавам. Да търсят начини да бъдат щастливи и да се къпят в море от ендорфин. Много по-лесно е да си щастлив, отколкото нещастен – за да си нещастен трябва да си търсиш причина, а за да си щастлив, може да нямаш причина.

Много се радвам, че си поговорихме. Благодаря ти за това интервю.

BG Art Class:

И аз ти благодаря. Пожелавам ти успех и много щастие.  

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sleon
Категория: Изкуство
Прочетен: 306900
Постинги: 89
Коментари: 110
Гласове: 518