Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2008 16:24 - Imagine
Автор: sleon Категория: Изкуство   
Прочетен: 993 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.09.2009 21:44


Поздрав за всички, които знаят за какво става въпрос!

За всички хора, които мислят по този начин!

Джон Ленън

Представи си

Представи си, че там няма рай,
това е лесно, ако опиташ.
Че няма ад под нас,
отгоре е само небе.

Представи си всички хора
да живеят за днешния ден...
Представи си, че няма държави -
не е трудно да го направиш,
че не убиваме, не умираме
и няма религия също.

Представи си всички хора
- живеят живот в мир...
Можеш да кажеш, че съм мечтател,
ала аз не съм единствен.
Надявам се някои ден ще се присъединиш към нас
и светът ще бъде единен.
Да си представиш, че няма собственост.
Чудя се дали можеш?
Без алчност и без глад -
едно братство от хора.

Представи си всички хора,
че си споделят целия свят...
Можеш да кажеш, че съм мечтател,
ала аз не съм единствен.
Надявам се някои ден ти ще дойдеш с нас
и светът ще бъде единен.

image





Тагове:   Imagine,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sleon
Категория: Изкуство
Прочетен: 307787
Постинги: 89
Коментари: 110
Гласове: 518